About us

  • medical slider 01

Successful Fatality Cases

Oliquam pulvinar pellentesque purus, nec condimentum nibh. Aenean dapibus iaculis odio id vestibulum. Nam at justo ante. Aenean hendrerit gravida ligula, id lacinia sapien tristique eget. In elit ipsum, vestibulum eu pulvinar sed

Maecenas eros mi, lacinia eu ultricies vel, elementum et justo. Ut at tortor a odio vestibulum suscipit non sit amet dolor. Morbi molestie magna nec metus facilisis, at iaculis mi adipiscing. Praesent ac diam velit. Curabitur lacinia tristique velit ut laoreet..

60% Complete
201298%
40% Complete (success)
201390%
55% Complete (info)
201495%

Our Doctors are specialist in

Curabitur eu adipiscing lacus, a iaculis diam. Nullam placerat blandit auctor. Nulla accumsan ipsum et nibh rhoncus, eget tempus sapien ultricies. Donec mollis lorem vehicula.

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra.

Join 500+ subscribers community. Get Regular Updates About Health tips, Subscribe us

 

Rýchla podpora je malá verzia služby Cloud Remote Assistant

ktorá nám umožní pripojiť sa k vašej vzdialenej relácii na vaše PC bez inštalácie a pômoct Vám tak s vašim problémom na dialku.

Stačí si stiahnuť program a spustiť aplikáciu, nasledne nám zastlať svoje COPMPUTER ID aj PIN ktoré uvidite v programe a my sa k vám napojíme na dialku a pomožeme Vám s vašim problémom.

 

downloadbuton

 

 
System requirements:
Microsoft .NET Framework 4.5.1,
1.4 GHz 64-bit processor,
512 MB RAM,
Online internet
 
Supported OS:
Windows Server 2008/2012/2016
Windows Server 2008/2012 R2
Windows 7/8/10

 

 

od 25.05.2018, vrátane, sú vaše osobné údaje spracovávané v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov = GDPR) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platnom a účinnom od 25.05.2018.

platí to pre všetky stránkya to:

a ďalšie stránky, ktoré vlastníctvom hore uvedených spoločností.

OSOBNÉ ÚDAJE PRI OBJEDNÁVKE

na našich stránkach máme objednávkové formuláre, pomocou ktorých si môžeš urobiť kalkuláciu tlače. ak chceš urobiť objednávku, musíš vyplniť následujúce osobné údaje:

  • email
  • mobil
  • meno a priezvisko
  • firma

iba email je nutné vyplniť, aby bola objednávka funkčná, pretože následne na zadanú adresu Ti pošleme email, na ktorý dáš reply, pripojiš PDF do tlače a takto záväzne potvrdiš objednávku. ostatné údaje nie sú nutné a nemusíš ich vyplňať, ak nechceš, je to dobrovoľné iba z hľadiska zlepšenia komunikácie ohľadom objednávky.

tieto osobné údaje sa neukládajú automaticky do informačného systému, ostávajú iba vo forme emailu, pokiaľ ich maunálne nespracujeme.

hosting a emaily zabezpečuje pre nás spoločnosť Exohosting sro.

COOKIES A IP ADRESA

na našich stránkach nepoužívame COOKIES. taktiež nezisťujeme a nezaznamenávame tvoju IP adresu. používame ale nástroje tretích firiem, ktoré COOKIES a IP adresy zaznamenávajú:

DOBA UCHOVÁVANIA ÚDAJOV V EMAILE

emailové správy s Tvojimi osobnými údajmi, vyplnenými pri objednávkových formulároch uchovávame 2 až 3 roky a emaily potom vymazávame, vzhľadom na veľkosť emailovej schránky, ktorú máme limitovanú. v prípade, že si praješ vymazať komunikáciu, prosím zašli nám názov emailu, z ktorého si s nami komunikoval a my tieto emaily bezodkladne vymažeme.

AKÉ OSOBNÉ ÚDAJE POSKYTUJEME TRETÍM STRANÁM

žíadne vaše údaje nepredávame, neobchodujeme ani žiadnym iným spôsobom neposkytujeme Tvoje osobné údaje tretím stranám.!

jediná výnimka je vtedy, ak po vzájomnej dohode, či už ústnej alebo emailovej, sa dohodneme, že Ti objednávku pošleme poštou alebo cez kuriersku spoločnosť. vtedy zadáme údaje, ktoré nám aj dodatočne poskytneš a to hlavne:

  • adresu doručenia
  • názov firmy
  • meno a priezvisko kontaktnej osoby
  • telefonický kontakt

spolupracujeme s týmito firmami:

 

INFORMAČNÝ SYSTÉM *

na zlepšenie vybavovania objednávok používame informačný systém *, do ktorého manuálne vkladáme objednávky na základe objednávok z formulárov na webových stránkach, na základe emailov s požiadavkou o objednávku, na základe telefonickej objednávky alebo na základe osobného stretnutia.

každú objednávku v systéme * priradzujeme ku konkrétnej firme, kde uchovávame fakturačné údaje na firmu a taktiež kontaktné údaje na poverenú osobu z firmy, ktorá objednávku zadala. tieto kontaktné údaje na poverenú osobu nie sú nutné, kvôli spracovaniu objednávky.

informačný systém beží na hostingu spoločnosti Exohosting sro a je chránený menom a heslom na úrovni operačného systému, ktorý používa spoločnosť Exohosting sro na prevádzku svojho servera. to znamená, že náš informačný systém * nerobí prihlasovanie a overovanie prihlásenia, ale prenecháva to na operačný systém.

ZMENY V PODMIENKACH

ak sa rozhodneme zmeniť podmienky o ochrane osobných údajov, uverejníme ich na tejto stránke. tieto podmienky sú platné od 25.5.2018.

KONTAKT

ak máš akékoľvek otázky alebo podnety, napíš nám. pozri stránku

O nás

Kde bolo, tam bolo...
Za siedmymi horami, za siedmimi dolami...

Sme partia, kolegovia, kamaráti a grafici, ktorí sa nechceli stať súčasťou stávajúcej slovenskej reklamno-graficko-IT mašinérie a rozhodli sme sa vyskúšať postaviť z ničoho niečo. Niečo, čo by spĺňalo naše (veľakrát prehnané a idealistické) požiadavky a nároky na to, ako by podľa nášho názoru malo fungovať grafické štúdio.

Máme radi to, čo robíme

Razíme presvedčenie, že človek by mal chodiť do zamestnania rád a byť hrdý na výsledky svojej práce. Preto sú naši interní či externí kolegovia, dodávatelia a spolupracovníci nielen odborníci vo svojom fachu, ale zároveň aj kamaráti v súkromnom živote. A aj preto sme málokedy mrzutí. Pre niektorých je "práca je zábava" fráza, pre nás realita :)

Robíme pekné a fungujúce riešenia

Znie to trošku sebavedomo, ale sme o tom presvedčení. Neustále sa snažíme skúšať, zlepšovať a posúvať sa vpred, či do iných oblastí dizajnu. Spolupracujeme s mnohými špičkami v obore a máme obzvlášť radi klientov, ktorí sú na tom podobne. Radi si však necháme poradiť a radi riešime výzvy spoločne.

Nekecáme, robíme

Komunikácia je základ, to je samozrejmé. Pred každým projektom presedíme dlhú dobu či už s klientom, alebo pri stole v kancelárii a snažíme sa nájsť to najlepšie a najfungujúcejšie riešenie, či stratégiu na riešenie problému. Ale neradi strácame čas ničnehovoriacimi schôdzami, prezentáciami, besedami či poradami, len aby sme si prihrievali polievočku (a samozrejme účtovali čas, strávený nad projektom). Radšej tvoríme.

Keď nerobíme, pomáhame

Chceme ísť príkladom. Nie vždy sa to darí, ale sme si istí, že "čo dáš, to dostaneš" platí na sto percent. Radi by sme inšpirovali ľudí k tomu, aby pomáhali svojmu okoliu aspoň tak, ako nám naše okolie pomáhalo v začiatkoch a pomáha doteraz.

OBCHODNÉ PODMIENKY

  1. Predávajúcim sú spoločnosti:
    • HEMANsoft.sk
  2. (ďalej len predávajúci).
  3. Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru alebo služby.
  4. Používaním web-stránok predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a Zásadami spracovania osobných údajov.

OBJEDNÁVANIE

  1. Tovar môže kupujúci objednávať prostredníctvom objednávkového formulára na web-stránkach predávajúceho, emailom, telefonicky, chatom alebo osobne v sídle spoločnosti predávajúceho.
  2. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
  3. Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín emailom.
  4. Všetky objednávky potvrdené emailom sú záväzné!
  5. Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru alebo služby v dohodnutej cene podľa objednávky.
  6. Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 3 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
  7. Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje - mobil, email).

CENY

  1. Predávajúci je je platcom DPH.
  2. K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

PLATBY

  1. Platiť za dodanie služieb a tovaru môže kupujúci:
  1. Online cez PayPal
  2. Na dobierku
  3. Bankovým prevodom na účet predávajuceho
  4. Osobne v sídle spoločnosti predávajúceho v hotovosti
  5. Platba je možná iba v EUR.
  6. Daňový doklad faktúra sa posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom, prípadne protokol o tovare alebo službe.

DODACIE PODMIENKY

  1. Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 3-5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky.
  2. Dodacia lehota na služby predávajúceho je vždy stanovená dohodou podľa zadania a môže sa meniť.

DORUČENIE TOVARU

  1. Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou.
  2. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
  3. Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
  4. Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu daňový doklad (blok z registračnej pokladne) alebo faktúru a protokol.
  5. Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
  6. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

DORUČENIE SLUŽBY

  1. Pradávajúci zabezpečí dodanie služby, ak je to možné, pomocou internetu a to buď emailom, alebo internetovou službou na prenos súborov, napríklad wetransfer.com, uschovna.sk a pod.
  2. Kupujúci potvrdí prevzatie služby emailom alebo telefonicky.

ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

  1. Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
  2. Záručná doba na tovar a služby je 1 mesiac. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) je potrebný doklad o zakúpení (blok z registračnej pokladne alebo faktúra).
  3. V prípade tovaru, musí kupujúci dopraviť všetok tovar naspäť na adresu predajúceho a preukázať chyby v tovare, spôsobené výlučne predavajúcim.
  4. V prípade služby musí kupujúci preukázať chyby v službe, spôsobené výlučne predavajúcim.
  5. Záruka na tovar sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
  6. POSTUP REKLAMÁCIE:
    1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe tovaru alebo služby.
    2. Poslať tovar späť na adresu spoločnosti predávajúceho.
    3. Predavajúci si chybu prezrie a určí ďalší postup, ktorý zabezpečí odstránenie chyby.
  7. Z hľadiska povahy tovaru alebo služby, pri reklamácií nemôže ísť o odstúpenie vybavenej objednávky a vrátenie tovaru alebo služby zo strany kupujúceho, ale o odstránenie chýb na náklady predávajúceho a opätovné dodanie tovaru alebo služby.
  8. Kupujúci a predavajúci sa vždy vopred dohodnú na konkrétnych podmienkach reklamácie.