About us

  • medical slider 01

Successful Fatality Cases

Oliquam pulvinar pellentesque purus, nec condimentum nibh. Aenean dapibus iaculis odio id vestibulum. Nam at justo ante. Aenean hendrerit gravida ligula, id lacinia sapien tristique eget. In elit ipsum, vestibulum eu pulvinar sed

Maecenas eros mi, lacinia eu ultricies vel, elementum et justo. Ut at tortor a odio vestibulum suscipit non sit amet dolor. Morbi molestie magna nec metus facilisis, at iaculis mi adipiscing. Praesent ac diam velit. Curabitur lacinia tristique velit ut laoreet..

60% Complete
201298%
40% Complete (success)
201390%
55% Complete (info)
201495%

Our Doctors are specialist in

Curabitur eu adipiscing lacus, a iaculis diam. Nullam placerat blandit auctor. Nulla accumsan ipsum et nibh rhoncus, eget tempus sapien ultricies. Donec mollis lorem vehicula.

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra..

Phasellus scelerisque est non eros commodo auctor a fringilla elit. Maecenas mattis
venenatis euismod. Nunc eget cursus lacus, in vehicula nibh. Suspendisse auctor orci vitae
tellus viverra.

Join 500+ subscribers community. Get Regular Updates About Health tips, Subscribe us

OBCHODNÉ PODMIENKY

  1. Predávajúcim sú spoločnosti:
    • HEMANsoft.sk
  2. (ďalej len predávajúci).
  3. Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru alebo služby.
  4. Používaním web-stránok predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a Zásadami spracovania osobných údajov.

OBJEDNÁVANIE

  1. Tovar môže kupujúci objednávať prostredníctvom objednávkového formulára na web-stránkach predávajúceho, emailom, telefonicky, chatom alebo osobne v sídle spoločnosti predávajúceho.
  2. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
  3. Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín emailom.
  4. Všetky objednávky potvrdené emailom sú záväzné!
  5. Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru alebo služby v dohodnutej cene podľa objednávky.
  6. Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 3 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
  7. Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje - mobil, email).

CENY

  1. Predávajúci je je platcom DPH.
  2. K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

PLATBY

  1. Platiť za dodanie služieb a tovaru môže kupujúci:
  1. Online cez PayPal
  2. Na dobierku
  3. Bankovým prevodom na účet predávajuceho
  4. Osobne v sídle spoločnosti predávajúceho v hotovosti
  5. Platba je možná iba v EUR.
  6. Daňový doklad faktúra sa posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom, prípadne protokol o tovare alebo službe.

DODACIE PODMIENKY

  1. Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 3-5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky.
  2. Dodacia lehota na služby predávajúceho je vždy stanovená dohodou podľa zadania a môže sa meniť.

DORUČENIE TOVARU

  1. Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou.
  2. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
  3. Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
  4. Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu daňový doklad (blok z registračnej pokladne) alebo faktúru a protokol.
  5. Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
  6. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

DORUČENIE SLUŽBY

  1. Pradávajúci zabezpečí dodanie služby, ak je to možné, pomocou internetu a to buď emailom, alebo internetovou službou na prenos súborov, napríklad wetransfer.com, uschovna.sk a pod.
  2. Kupujúci potvrdí prevzatie služby emailom alebo telefonicky.

ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

  1. Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
  2. Záručná doba na tovar a služby je 1 mesiac. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) je potrebný doklad o zakúpení (blok z registračnej pokladne alebo faktúra).
  3. V prípade tovaru, musí kupujúci dopraviť všetok tovar naspäť na adresu predajúceho a preukázať chyby v tovare, spôsobené výlučne predavajúcim.
  4. V prípade služby musí kupujúci preukázať chyby v službe, spôsobené výlučne predavajúcim.
  5. Záruka na tovar sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
  6. POSTUP REKLAMÁCIE:
    1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe tovaru alebo služby.
    2. Poslať tovar späť na adresu spoločnosti predávajúceho.
    3. Predavajúci si chybu prezrie a určí ďalší postup, ktorý zabezpečí odstránenie chyby.
  7. Z hľadiska povahy tovaru alebo služby, pri reklamácií nemôže ísť o odstúpenie vybavenej objednávky a vrátenie tovaru alebo služby zo strany kupujúceho, ale o odstránenie chýb na náklady predávajúceho a opätovné dodanie tovaru alebo služby.
  8. Kupujúci a predavajúci sa vždy vopred dohodnú na konkrétnych podmienkach reklamácie.